جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۱
کد خبر: ۸۵۰۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
در فرهنگسرای انقلاب اسلامی؛

«کتاب‌شناسی فردوسی و شاهنامه» رونمایی می‌شود

«کتاب‌شناسی فردوسی و شاهنامه» نوشته زهرا قربانی‌پور همزمان با برگزاری آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره شمسه در فرهنگسرای انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه سه‌شنبه ۱۵ دی در سالن فجر فرهنگسرای انقلاب و همزمان با تقدیر از برگزیده‌های جشنواره شمسه برگزار می‌شود.
 
در این مراسم اثر پژوهشی «کتاب‌شناسی فردوسی و شاهنامه» که با هدف توصیف، تحلیل و طبقه‌بندی تمامی کتاب‌هایی که پس از انقلاب اسلامی در زمینه فردوسی و شاهنامه نگاشته شده است، رونمایی می‌شود.
 
زهرا قربانی‌پور، نویسنده «کتاب‌شناسی فردوسی و شاهنامه» درباره اثر خود می‌گوید: تفاوت این کتاب با دیگر کتاب‌های این حوزه به این ترتیب است که علاوه بر اینکه اطلاعات شناسنامه‌ای را شامل می‌شود، توصیف‌شده است و در برخی موارد انگاره‌هایی هم از طرف خودم به‌صورت تشریحی توضیح داده‌ام؛ و سعی شده حتی ریز‌ترین نکته‌ها هم بیان شود. 
 
حضور علاقه‌مندان در این نشست که سه شنبه پانزدهم دی ماه ساعت ۳۰ :۱۴ در سالن فجر فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، آزاد است.
 
این فرهنگسرا در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع خیابان کمیل شرقی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های ۹-۵۵۴۱۹۰۵۷ تماس بگیرید.
نظر شما